HubSpot CMS Hub
Hét all-in-one content management systeem van dit moment
Wil je meer bezig zijn met jouw klanten dan met je website? Jouw website is er om het jou én je klanten gemakkelijker te maken, toch? En op gedoe zit niemand te wachten. Precies daarom zijn wij fan van HubSpot CMS Hub. Een all-in-one tool met daarin alles wat je nodig hebt om content te creëren, beheren, optimaliseren en analyseren. Daardoor ben je minder tijd kwijt aan het managen van allerlei systemen en kun jij je focussen op dat wat belangrijk is: jouw klanten!
HubSpot CMS Hub is gemakkelijk te gebruiken, ook als je niet veel kennis hebt van techniek. En doordat het een all-in-one platform is, heb je geen externe plugins nodig voor bijvoorbeeld formulieren, SEO optimalisatie, beveiliging, meertaligheid, etc. Dit zit allemaal standaard in het HubSpot CMS. Dat is fijn, want hoe meer schakels er tussen zitten, hoe meer kans op kleine of grote storingen.
De term “all-in-one” dekt de lading trouwens niet eens helemaal; dit systeem bevat nog meer dan je zou verwachten. En doordat het gebouwd is op het beste CRM van dit moment (HubSpot CRM), heb je jouw website op dezelfde plek als jouw klantgegevens. Welke voordelen dat voor jou heeft, vertellen we je graag.
De belangrijkste voordelen van HubSpot CMS Hub
Pas jouw website automatisch aan aan jouw bezoeker
Een website waarbij je verzamelde klantgegevens kunt inzetten om een gepersonaliseerde ervaring te creëren. Jouw klant precies die pagina’s laten zien die voor hem op dat moment relevant zijn, gebaseerd op het stadium van de klantreis, zijn interesses, branche, etc. Klinkt gaaf, hè? HubSpot CMS Hub maakt het mogelijk, doordat het gekoppeld is aan het gratis HubSpot CRM. Doordat je aansluit bij de klantreis, maak je jouw communicatie menselijk en persoonlijk en help je jouw klant naar de volgende fase in zijn aankoopproces.
Natuurlijk is de CMS Hub voorzien van een tool voor responsive design. Daarmee is jouw content altijd en automatisch geoptimaliseerd voor ieder apparaat en ziet jouw content er altijd perfect uit. Werk jij internationaal? Dan kun je gebruik maken van een taalswitcher-module waarmee jouw bezoekers gemakkelijk hun voorkeurstaal kunnen selecteren.
Snelheid, betrouwbaarheid en veiligheid
We noemden het al even; je hebt voor jouw HubSpot CMS geen externe plug-ins meer nodig. Alles wat je nodig hebt om jouw website optimaal te laten functioneren, vind je in dit gesloten systeem. Dat is fijn, want die externe plugins zijn niet allemaal even betrouwbaar. Ze kunnen er zelfs voor zorgen dat jouw website minder snel laadt. Als jouw potentiële klant langer dan enkele seconden moet wachten terwijl jouw website laadt, loop je het risico dat die alweer weg klikt. Zonde; dat kost je dus bezoekers. En: je scoort daarmee ook lager in zoekmachines. Met HubSpot CMS Hub laadt jouw website overal ter wereld supersnel, door gebruik te maken van een Global CDN.
Beveiliging van jouw website is belangrijk. Bij HubSpot CMS is dat allemaal standaard. Je mag rekenen op standaard SSL-certificering, 24/7 monitoring en bescherming, een uptime van 99,99% en een web application firewall. Door automatische updates heb je daar geen omkijken naar, en dat werkt lekker!
Inbound marketing WebProfit strategie
Je kunt niet langer om Inbound Marketing heen! Waarom? Onze WebProfit strategie geeft het antwoord én biedt de mogelijkheid om als bedrijf te groeien. Waar wacht je nog op? Duik in de urgente en boeiende wereld van Inbound Marketing met WebProfit!
Creëer, beheer en analyseer jouw content
Maak al jouw webpagina’s, landingspagina’s en blogs in HubSpot én beheer ze. Ook kun je jouw content gemakkelijk optimaliseren voor zoekmachines (SEO) en monitor je de resultaten gemakkelijk door ingebouwde reporting tools.
Deze content maak je in HubSpot CMS Hub:
- Webpagina’s
- Landingspagina’s
- Blogs
- Formulieren
- Live-Chat
- Pop-up formulieren
- Call to Action
- Ads
Combineer Hubs en maak het jezelf gemakkelijk
HubSpot is een compleet systeem met daarin alles wat je nodig hebt voor jouw marketing, sales en service. Je begint met het gratis CRM, en bouwt dit naar wens verder uit met gerichte Hubs. Het CMS Hub is er daar één van, maar ook de Marketing Hub is een heel fijne tool. Hierin breng je al jouw marketing samen. Daarnaast biedt HubSpot ook nog de Sales Hub, Service Hub en Operations Hub.
Wauw, dat klinkt duur...
Als je dit allemaal leest, denk je misschien: zo’n uitgebreid en geavanceerd systeem, dat is vast nogal prijzig. We kunnen je verzekeren: dat valt mee. Juist doordat het alles in één is, heb je geen losse abonnementen/diensten die je afneemt, maar alles op één plek. En je blijft natuurlijk te allen tijde volledig eigenaar van jouw gegevens, instellingen en workflows in HubSpot.
Door gebruik te maken van de CMS Hub bieden we jouw klanten de perfecte ervaring op jouw website. En wat dat doet met jouw conversies… dat laat zich raden!
Starten met HubSpot
De basis van een inbound marketing strategie en werkwijze via HubSpot begint bij een kennissessie. Wij willen graag van jullie weten tegen welke problemen jullie aanlopen, wat jullie doelstellingen zijn en welke stappen jullie graag nog maken. Daarnaast bespreken we naar elementen die bijdragen aan de inbound strategie, denk aan:
- Het maken / bijwerken van buyer persona's (klantprofielen).
- Het in kaart brengen van verschillende klantreizen.
- Het analyseren van de huidige content, in hoeverre voldoet deze?
- Etc.
Hoe meer wij weten, hoe beter wij jullie online marketing activiteiten kunnen inrichten. Wanneer we dat al in deze fase doen, houden we hier bij het inrichten van HubSpot direct rekening mee.
Als HubSpot partner verzorgen wij zelf het onboardingsproces voor onze klanten. In deze fase richten wij HubSpot op technisch gebied volledig voor je in, zodat alles aansluit op jouw situatie. Denk hierbij aan het inrichten van het CRM, het koppelen van campagnes, social media en bijvoorbeeld het overzetten van je e-mailbestanden van Mailchimp naar HubSpot, maar ook het omzetten of koppelen van je website formulieren in Hubspot en het koppelen van persona's aan je klanten.
Wanneer de technische onboarding volledig is afgerond, plannen we een call in om alles met je door te nemen.
Nu HubSpot technisch gereed is voor gebruik, wordt de focus verlegd naar marketing! Aan de hand van de voltooide kennissessie wordt een plan samengesteld voor onder andere het aanmaken en verbeteren van advertenties, SEO pagina's en worden er thema's aangemaakt, welke de leidraad vormen voor jou langetermijnplan.
In deze fase hebben we een duidelijk plan voor ogen en gaan onze specialisten starten met het creëren van content. Denk hierbij aan het activeren van de eerste campagnes, het schrijven van nieuwe pagina's, het inrichten van automatiseringen etc. Stap voor stap werken wij met jou naar nieuwe business toe.
Dirk-Jan Kranendonk | Online marketeer
Zullen we eens sparren?
Bel of stuur direct een e-mail aan Dirk-Jan Kranendonk!
Contact
Zullen we samen resultaten boeken?