Een website chat
voor direct contact met je klanten.
Klanten willen tegenwoordig vaak, maar vooral snel, in contact komen met bedrijven waar zij interesse in hebben.
Een live chat is hiervoor de ideale oplossing. Klanten kunnen direct via jouw website op een laagdrempelige manier in contact komen met iemand van de organisatie. Fijn voor de klant, maar ook voor jou. Jij hebt nu namelijk een directe potentiële kans op een nieuwe klantrelatie.
Meer weten over HubSpot? Vraag een demo aan!
Een greep uit de voordelen
Snel live
Wil je op korte termijn starten met een laagdrempelige vorm van klantcontact? Wij richten de chat snel en professioneel voor jou in!Koppeling met CRM
Op het moment dat jouw database gevuld is, zie je direct wie de bezoeker is die gebruik maakt van de chat.
Inzet van een chatbot
Door de inzet van een chatbot wordt jouw klant altijd direct begroet. Daarnaast verzamel je al klantgegevens, voordat een medewerker op de chat komt.
Gedeelde inbox
Al jouw mails, social media berichten en chat gesprekken komen binnen op één plek. Hierdoor heb je overzicht en sta je jouw klanten snel en eenvoudig te woord.
De basis van jouw chat
Via HubSpot kunnen wij voor jou op korte termijn een chatfunctie live zetten. Hierbij wordt rekening gehouden met de huisstijl van de organisatie, zodat de chat past bij jouw website. We bepalen samen op welke tijden de chat bereikbaar moet zijn en kunnen onderscheid maken in welke persoon van de organisatie getoond wordt als beantwoorder van de chat. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verschillende chats aan te maken voor diverse pagina’s, categorieën et cetera. Hierdoor zet je jouw chat op een specifieke en gepersonaliseerde manier in.
Directe koppeling met het HubSpot CRM
Inzet van een chatbot
Het kan zijn dat je al een aantal klantgegevens van een klant wilt ontvangen, voordat een medewerker begint met chatten. Onder andere hiervoor kun je gebruikmaken van een chatbot. Hiermee verzamel je alvast wat gegevens, zoals de reden van contact, naam, e-mailadres etc. Op deze manier sta je jouw klanten persoonlijker, maar vooral ook effectiever te woord. Zo kun je vooraf onderwerpen definiëren als reden van contact, om de chat vervolgens per onderwerp aan een specifieke medewerker toe te wijzen.
Daarnaast is het ook mogelijk om een chatbot in te zetten voor maken van klantafspraken. De chatbot kan een online gekoppelde agenda laten zien met beschikbare tijden van een werknemer. Zo plannen klanten laagdrempelig afspraken in, zonder dat hiervoor iemand van de organisatie een contactmoment hoeft te hebben.