HubSpot brengt al je belangrijke marketingtools samen binnen één platform. Hierdoor weet je beter wie je klanten zijn en hoe zij zich bewegen. Ontwikkel onder andere doelgerichte campagnes, creëer relaties door middel van e-mailmarketing en bereik klanten op het juiste moment door gebruik te maken van automatiseringen. Door inzet van HubSpot brengen we de marketing van jouw organisatie naar een volgend niveau.
Meer weten over HubSpot? Vraag een demo aan!
Ontdek de belangrijkste tools van HubSpot
Starten met HubSpot
De basis van een inbound marketing strategie en werkwijze via HubSpot begint bij een kennissessie. Wij willen graag van jullie weten tegen welke problemen jullie aanlopen, wat jullie doelstellingen zijn en welke stappen jullie graag nog maken. Daarnaast bespreken we naar elementen die bijdragen aan de inbound strategie, denk aan:
- Het maken / bijwerken van buyer persona's (klantprofielen).
- Het in kaart brengen van verschillende klantreizen.
- Het analyseren van de huidige content, in hoeverre voldoet deze?
- Etc.
Hoe meer wij weten, hoe beter wij jullie online marketing activiteiten kunnen inrichten. Wanneer we dat al in deze fase doen, houden we hier bij het inrichten van HubSpot direct rekening mee.
Als HubSpot partner verzorgen wij zelf het onboardingsproces voor onze klanten. In deze fase richten wij HubSpot op technisch gebied volledig voor je in, zodat alles aansluit op jouw situatie. Denk hierbij aan het inrichten van het CRM, het koppelen van campagnes, social media en bijvoorbeeld het overzetten van je e-mailbestanden van Mailchimp naar HubSpot, maar ook het omzetten of koppelen van je website formulieren in Hubspot en het koppelen van persona's aan je klanten.
Wanneer de technische onboarding volledig is afgerond, plannen we een call in om alles met je door te nemen.
Nu HubSpot technisch gereed is voor gebruik, wordt de focus verlegd naar marketing! Aan de hand van de voltooide kennissessie wordt een plan samengesteld voor onder andere het aanmaken en verbeteren van advertenties, SEO pagina's en worden er thema's aangemaakt, welke de leidraad vormen voor jou langetermijnplan.
In deze fase hebben we een duidelijk plan voor ogen en gaan onze specialisten starten met het creëren van content. Denk hierbij aan het activeren van de eerste campagnes, het schrijven van nieuwe pagina's, het inrichten van automatiseringen etc. Stap voor stap werken wij met jou naar nieuwe business toe.